11 mai 2009

Ciudat


Oare ce sunt fetele?Da fac parte din aceasta categorie , pot spune ca , din pacate si nici pana azi nu am inteles ce naiba e in capul nostru.Vorbesc foarte serios, ianafara faptului ca ne cam lasam dominate de purtatorii de coaie si uneori cedam pentru ca orgoliul lor care n-ar avea loc nici in Casa Alba nu-i lasa sa-si recunoasca greselile , care credeti-ma nu sunt putine,le mai si zicem "stai linistit te inteleg ca azi ai avut o zi proasta si nu ai putut sa te dezlipsti de noul tau joc primit de la mami".Tipic lor...Dar acum cateva luni am realizat cat de bine e sa fi baiat, nu numai din cauza faptului ca atunci cand te taie o pisare d'aia de zile mari poti foarte usor sa scapi de excesul de lichid dar si pentru ca nu ti se pune mana pe cur sau pe alte parti ale corpului si nu esti strigat"papusa/printesa" sau mai stiu eu ce.Bine astea sunt chestii minore, recunosc.Chestiile mai nasoale vin atunci cand te considera atat de fraiera si incapabila si te iau cu "lasa ca fac eu/lasa ca stiu eu mai bine...".Asta e misoginism mascat.Mai exista si tipe care salveaza onoarea speciei ,n-am ce zice si le admir pe cele care chiar stiu sa-si impuna punctul de vedere .Eu habar n-am in ce categorie ma incadrez si nici nu-mi pasa.Oricum eu tot nu stiu ce sunt fetele...Pana data viitoare care va fi cand va fi...Sayonara...(hai cauta pe net).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu