13 mai 2009

Dimineata

'E o alta dimineata ..ma duc sa fac un dus, ma imbrac, beau o cafea si plec.Ies din cutia de chibrit si ma duc in jungla.Claxoane, agitatie, nervi, trafic.Trag in piept acelasi aer mizerabil.Un barbat claxoneaza de nebun si injura fara sa tina cont de trecatorii care se uita mirati la el ...siar o batranica cu un batic negru pe cap, mai crendicioasa, isi fac cruce trecand pe langa el si isi ridica privirea spre cer.Mai am putin si ajung in statie.Un grup de muncitori isi fac aparitia facand glume proaste si fluierand.Inghit in sec. Ma intalnesc si cu un barbat la vreo 30 de ani,slab,tragand sictirit dintr`o tigara.Am ajuns si in statie. Aceeasi oameni care stau langa magazinul din statie.O mamica vizibil macinata de probleme isi tine copilul in brate.Un destept isi face aparitia in fata mea intrebandu`ma daca merg la Gaiesti.Crezand ca tipu' face misto de mine imi dau castile jos si`i raspund sictirita " no thnx. ce zici sa sa faci pasi?" Imi era somn. Poate prea somn. M`apuc si'njur in gand troleul care numai venea.' HAH! Sa ma bata mama!...uite`l ca vine!'. Imi fac loc prin marea de oameni si reusesc sa prind un loc liber. Super.

Ma indrept sper liceu. Incepe o alta zi. '

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu