10 mai 2009

Aberatii...

.. 'Seara,barfe,bere,prieteni,telefoane,glume,amintiri,
lacrimi,stele,nestea,filme.' ..

Da, e tarziu. Si sunt obosita. Mi`am cufundat ochii intr`o mare neagra plina de puncte mici ,albe si stralucitoare... stand la barfe ieftine si amintiri de asta vara cu Ria ...mancand floricele pe jumatete arse.Aveau gust naspa.. dar nu conta.

...aberez. Ma simt singura. Si am o stare nasoaaaala. Ascult o melodie pe repeat de 3-4 ore. Si totusi nu m`am saturat de ea."I'm sitting here in a boring room I'm hanging around, I'm waiting for you but nothing ever happens -- and I wonder.... I'd like to change my point of view I feel so lonely... Isolation is not good for me Isolation -- I don't want to sit on a lemon tree"...GATA!Ma opresc... da,da e Fools garden-Lemon tree.

...mrrr Ria imi cotrobie printre lucruri. AGWAAAA!!!!...Sunt urme de ruj pe mucurile de tigara.

M`am hotarat! Azi nu dorm. Citim biletele din generala.Suferinta. Clar nu`i de bine. Tzape e amuzant. "Tzape: curimănos, adj. (cu bucile mari)."

Sunt prea seaca. Si Ria ma obliga sa schimb melodia. I'm gonna bite her. Ok,ok maybe not. lalala...vreau afaaaaaaaara. Gata. Ma opresc aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu