21 septembrie 2009

Doar o idee...

Simt nevoia sa`ti scot ochii aia, de un albastru pur si sa tii pun intr`un vas de cristal pe post de decoratiune in sufragerie pe masuta de cafea. S-ar vedea extraordinar razele diminetii reflectate in ei, ca in ziua aceea pe plaja din Vama cand parca vedeai prin mine.

Am sa`ti scot plamanii gauriti, plini de nicotina si de mirosul parfumului meu si o sa tii pun intr`un tablou cu rama neagra mai apoi am sa-l pun in bucatarie deasupra mesei pe care se afla scrumiera mea, mereu plina pana la refuz de chistoace nearuncate cu urme usor sterse de ruj.

Si am sa`ti tai limba fara pic de mila, o voi gauri si o voi umple de pierce`uri. Deja i`am facut loc pe birou langa fotografia aia din anul iantai de facultate. Mai tii minte? Atunci a fost prima oara cand ne-am sarutat, langa fantana de la Universitate.

Inima am sa o toc cu un cutit de bucatarie iar apoi o voi congela.

In cele din urma voi rupe cu totul pielea ta si voi desena pe ea.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu