24 septembrie 2009

slide



As vrea sa iti spun cat de rau imi pare ca nu am putut sa ma schimb nici macar pentru tine.Pur si simplu mi'a fost greu sa ma despart de tine, dar de mine,cea care nu a stiut ce sa spuna cand ai plecat, nu pot sa ma debarasez.Nici macar nu stiu daca mi'ai facut un rau sau un bine.Nu am plans, stii, chiar tu m'ai pus sa iti promit ca nu voi plange.Iti placeau doar defectele mele si tot ceea ce greseam.Totusi nu te vreau inapoi.Si tu aveai defecte, dar spre deosebire de tine, eu ti le uram.Da stiu, ar fi trebuit sa nu imi pese.M'am gandit o perioada destul de lunga la tine, nu e ca si cum m'ai fi parasit , nu.Stiu ca ne vom intalni din nou, candva probabil.Toata lucrurile tale sunt intacte, mi'a fost greu sa te sterg de tot.Iti imaginezi cat am putut sa ma mint , spunandu'mi ca te vei intoarce.Sa fim seriosi, nu ai avea cum, stiu asta.Si totusi de ce nu te vreau inapoi?Da...pentru ca ai putea fi doar un vis, sau o fantoma...Intotdeauna mi'a fost frica de vise si de fantome, nu vreau sa imi fie frica de tine.Am stat atat de mult timp impreuna incat am inceput sa gandesc, sa actionez , sa vorbesc ca tine.Incerc sa te las sa pleci , ca si cum nu ai fi existat aici.Nu'mi place sa mananc singura ,sa calc hainele fara ca tu sa imi canti...Sa stii ca inca uit geamul deschis , dar degeaba, nu a mai intrat nicio pisica , a si inca dureaza ceva pana imi aduc aminte ca cerealele sunt in dulapul din stanga dupa cutia cu cafea.Cred ca am depins mereu de tine.Tu ai strans mereu mizeria din urma mea, dar nu ma refer la gunoi ci la greselile mele.Tu le reparai.Acum o sa imi trebuiasca o croitoreasa , sa ma repare.Cred ca am terminat.O poti considera un fel de scrisoare?Stii ca mereu ne scriam scrisori, chiar daca stateam la aceeasi masa, era distractiv sa astept pana o primeam.As putea sa imi sterg memoria ca in "eternal sunshine of the spotless mind" si gata, dar atunci m'as uita si pe mine.Poate din aceasta cauza am crezut ca te urasc, am vrut sa te urasc, pentru ca stiam ca dupa ce vei pleca ,voi deveni inutila, pentru ca eu am fost mereu defectul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu