7 iunie 2009

Din nou pe hi5.

..de data asta la sectiunea about me a oricarei pitipoance.

-->Pei…[:x]Eo SnT [..]...Tu Cn eShTi??[:))]aM 14 AniShuOli [:x]
Inca odata se dovedeste ca nu gandesti deloc. Hi5`ul are o sectiune speciala pentru varsta. (:
-->Imi PlaCe Sa Fiu IuBiTaaa...CreD k SnT PlakuTa De ToaTa LuMea
Eu nu te plac. Si nici alti 100 de oameni. ESTI PENALA. xD
-->aLea kaRe Ma InViDiaZa k aLfeL Nu Se eXplika Dc Nu Ma SuFeRa:))Sh Ma PiSh Pe eLe:))
Ahahahah. Asa'i eu te invidiez.Cum faci stelutele alea multe ?De cate ori ai avut gatul rupt de la lanuturile de aur de 24 de karate?..Sa`ti zic un secret si noi ne pisam pe tine.
-->* SuNt ReA , FiGuRaNtA , FiTzOaSa , EgOiStA , PeRvErSa , PrOfItOaRe , DuSmAnOaSa
Creierul meu nu poate sa perceapa atat de multe odata. Da' stiu sigur ca s`a blocat cand a dat de cuvantul perversa.Ahahahhaa.In celelalte cuvinte pot spune ca te regasesti.Ca si prietenele tale de breasla.
-->* Nu BeAu , Nu FuMeZ , Nu VoRbEsC UrAt Si NiCi Nu Ma AsTePt Sa CrEzI ToAtE AsTeA .
Tu nu vorbesti urat,tu doar iti spui parerea. :))
--> * Am TaRiA Sa Te EnErVeZ , Sa Te FaC Sa`TzI PiErZi CoNtRoLuL Si Sa`TzI ApLiC "PaLmE" CaNd PiErZi SiMtZuL ReAlItAtZiI .
Ce dura esti tu.Stii ce inseamna sa`ti pierzi simtul realitatii?
--> * ImI PlAcE ToT CeEa Ce Tu DeTeStI.
Aici ai dreptate.Asta ne diferentiaza pe noi.
-->Nu InCeRcA Sa Ma ScHiMbI CaCi E InUtIl !
Nici nu as incerca. Mai bine ti`as pune franghia de gat sa te sugrumi impreuna cu prietenele tale. (:


Cam atat momentan. xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu