11 iunie 2009

Buna dimineata vacanta.


Am reusit sa`mi misc curul din pat ca sa mi`l pun pe scaun. Doi metri mai incolo. Wtf?!

Mi`e somn.Realizez ca ciiineeevaaa numai este nevoit sa se trezeasca prea curand la 6-7 dimineata.E vacanta. Yeah. Si totusi unde e starea aia de euforie? Poate ar trebui sa schimb titlul.Sau ..nu. Se anunta o zi plictisitoare. Se pare ca sunt singura care se poate bucura de vacanta azi. Damn...
Cui ii pasa.. e JOI. "oamenii-s in birouri sunt in birouri, nu se uita la cer..."

Sunt singura azi. Cred ca am mai zis asta o data. Nu`i nimic. Se intelege, inca incerc sa ma trezesc.
Ma tenteaza sa dau un telefon. Dar mi`as lua injuraturi. NOT!

As asculta vama.. ma uit pe youtube. De ce ador vama? Pentru ca au niste versuri care te pun pe ganduri. Pentru ca imi da un sentiment ciudat, dar placut. Desi... de cele mai multe ori cand ascult vama intru intr`o stare nasoala. Ma rog. :)

Mi`e oarecum dor de mare..

Mai tarziu ma duc pe terasa. N`am de gand sa ma baricadez in casa doar pentru ca e JOI si sunt singura. xD
Poate revin diseara. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu