30 mai 2009

E sambata 30 mai...

E sambata seara 30 mai 2009.Si e chiar de cacat. Defapt toata ziua a fost asa. FULL OF SHIT!.

Sunt blocata in casa. Ploua in draci de ore bune.Defapt ,ploua de cand vroiam sa ies eu din casa.
Ma imbracasem, ma aranjasem, gata sa ies la o plimbare. Innorat ne innorat, nu`mi pasa.Vroiam sa ies din monitorul la care stateam de cand ma trezisem. Pac, s`a pus pe ploaie. Dai si`njura. Sun la Ria...."Ba ce facem?! ploua!"..Stam pana trece ploaia. De unde ...Prind un moment mai bun si o sun iar pe Ria "hai sa mergem la mc. macar acolo nu ploua." Zis si facut..

Am stat vreme de`o ora la mc. Se mai oprise si ploaia...am zis sa iesim sa ne plimbam. Cand sa iesim din mc ....se pune pe`o ploaie mocaneasca...FMM!
...Incapatanata de mine.."hai c'avem umbrele.. ne descurcam noi cumva.."...Pana la urma am fost la Ria sa vedem un film.. cand ziceam si eu ca vreau sa plec.. iar turna cu galeata "bai sa`mi bag picioarele...asta e .merg asa"

Si`am ajuns acasa de ziceai c`am iesit din dus. Si acum dai si stai cu servetelele'n bot.
V`am lasat, ma duc in pat. Dac'o tine asa si maine.... ne vedem luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu