30 mai 2009

Can you feel me, can you hear me?



Azi mi-am propus sa nu fiu eu.Am vrut sa-mi schimb interiorul si sa o inchid pe adevarata "eu" undeva , intr-un cufar, sa ma tin departe de mine.Suna probabil ciudat, dar am observat ca reusesc foarte usor sa-mi fac mult rau singura.Cred ca legea autoconservarii la mine nu functioneaza sau sunt eu prea sado-maso, cine stie.Daca ma gandesc bine, toata viata mi-am trait-o dupa ideea: fa-le bine celorlalti si te vei simti mai implinita decat daca ti-ai face tie bine.A mers destul de mult, pana am realizat ca atunci cand am avut nevoie de ajutor toti s-au eschivat si satisfactia adunata pe parcursul mulor ani, s-a cam dus pe apa sambetei.Uneori as vrea sa tip atat de tare incat sa ma auda toti, sa auda marele nimic pe care il am de spus.Dar atunci cand sunt pe cale sa imi las libere cuvintele, chiar cand vreau sa le dau drumul, ele se pierd , zboara intr-o dezordine de neconceput si se alege praful de tot.Dupa cum imi spune cineva, probabil ca voi ramane pesimista toata viata si uneori e bine pentru ca nu te mai loveste nimic atat de tare din moment ce tu te astepti sa se intample ceva rau, insa nu e o atitudine destul de sanatoasa.Dauneaza grav sanatatii sufletului.La mine asa functioneaza mecanismul si a cam ruginit . Daca nu vine cineva cat mai repede sa-l curete o sa fie urat pentru mine.Dar pastrez pentru acele momente , gramul de optimism pe care il mai am si sunt sigura ca intr-o zi imi va folosi la ceva.E trecut de ora 00:00.Mi-am revenit sunt tot eu...hai veniti dragi prieteni, bagati-va din nou coltii in mine si hraniti-va cat mai puteti , asta pana data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu