8 mai 2009

Din categoria: Ca tot traim in Romania! II

Am venit spre casa cu gîndul ca printre primele lucruri pe care le voi face va si acela de a posta pe blog... ba chiar îmi formulasem cîteva idei in cap... numai ca lucrurile n`au mers conform planurilor si inspiraţia mea s`a dus pe apa sambetei.. dar o sa mă straduiesc totuşi.

...Eram in troleul cu care, de 6-7 luni, mă întorc acasă ...mai aveam vreo 3-4 staţii cînd dragii noştri muncitori in folosul comunităţii in grup de 10-14 ,inarmati cu greble si multe pungi goale , îmbrăcaţi în tipicele salopete verzi cu sapca pe cap si cu aere de golani , nebarbieriti si cu un ten deloc îngrijit au impanzit troleul.Vreo 3 dintre ei s`au instalat chiar lînga mine emanand o duhoare de nedescris, injurand de mama focului o baba care tocmai luase un loc pe un scaun încins de soarele ce batea cu putere pe el .Alti 6 sau 7 au ocupat locurile din spate strigand la cei din fata...(citez) " sa`si miste fundurile tabacite" către ei. Acestia au refuzand facandu`le semn ca în fata se aflat cîteva "puicute" bune. Cei din spate au bufnit într`un ras batjocoritor.Lasandui puţin la o parte pe "tovarăşii" mei înarmaţi cu greble .. la o alta staţie sa alaturat o mămică cu un grup mic de copii ...acestia fiind foarte greu de stapanit . Aşadar devenise de nerespirat. ...Într`un final.. m`am strecurat printre copii si am reuşit sa cobor din gunoiul mergator , fericită c`am scapat din acea duhoare ...
Încă odată mă pot declara fericită ca trăiesc în România si sper ca aceasta sa nu fie ultima mea întîlnire cu "tovarăşii" mei greblari purtători de pungi goale după ei. =(
P.S : ...sper ca aţi înţeles ironia din ultima fraza.
P.P.S: ...mă gîndeam ca ar putea fi declarat un sport extrem sa mergi cu troleul .


Dede

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu