10 august 2009

23:32


In seara asta as vrea sa scot ochii cuiva si sa ii pun pe post de bec la veioza , oricum s'a ars,Asa deci,voi scrie despre lucrurile care imi fac viata un calvar.De fapt,nici macar nu stiu care sunt, dar probabil voi afla pe parcurs ce scriu.Cred ca nu mi'am suportat 90% din viata imputita traita alaturi de voi dragi concetateni.As vrea sa scriu despre ce urasc cel mai mult pe lumea asta, dar as minti daca as zice ca exista asa ceva.Desi ma faceti sa ma intorc si sa strig"NU II CUNOOOOOSC" , rezist.Cred ca ar fi mai multe,dar pana la urma m'am razgandit.O sa scriu despre ce vreau, daa stiu.Imi doresc sa deschid o mica biblioteca,cred ca as sta toata ziua acolo.Vreau sa strig cat de tare pot ca sa ma eliberez de tot stresul asta cacacios,dar pacat ca exista vecinii.Vreau sa ploua, sa ploua torential, sa fulgere si sa tune.Sa alerg prin ploaie si sa racesc, oricum am racit la mare.Mi'am jurat ca nu o sa mai plec la mare cel putin 3 ani.Dar o sa imi rezerv o seara si voi scrie si despre asta.Pam pam.Maine seara voi scrie un cantec,si va voi rani urechile,daaaa voi fi difuzata pe fiecare post de radio , voi intra in calculatoarele voastre, si voi aparea si la tv.Voi fi cosmarul vostru, asta daca nu sunt deja si stiu ca unii nu ma suporta, cum ar fi colega mea careia i'am zis intr'un moment de crunta betie , ca e oribila, nu ca nu ar fi fost ,dar imi pare tare bine ca am facut asta, sau poate ca nu ma suporta pentru ca i'am pus niste animalute imbaiate in formol si niste sampon pe banca, dar haaaai ce e atat de rau, pana la urma tot eu mi'am consumat servetelele si samponul.Oare ii va trece daca ii dau o guma turbo?Mie mi'ar trece, n'am mai gasit asa ceva, cred ca as fi cel mai fericit copil daca as primi o guma turbo ca sa'mi rup dintii in ea.Ok am ajuns la concluzia ca va ador.




Departe de mine.Ah, bine cu mici exceptii.Totusi nimeni nu poate trai singur prea mult.Nici macar Gaahl , pana si el a avut iubit.(scuze Calin,faraon al sexului,bossul bossilor,pleata cu valoare,cel puternic,razboinicul luminii).Gata.Noapte buna ratonilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu