27 iulie 2009

trebuie?

Nu am mai intrat de ceva timp pe aici...si sincer nici nu prea am asa o mare inspiratie in acest moment ,dar (intotdeauna exista un dar) voi scrie ceva idiot, la intamplare, nu ca v'ar interesa sau alte chestii de genul.Zilele astea au fost ciudate, as putea spune ca imi doresc din ce in ce mai mult sa plec de aici sau ar fi mai simplu sa ma criogenizez...Sunt o persoana atat de normala si totusi destul de ciudata.Cineva mi'a spus acum ceva timp ca se simte intimidat de prezenta mea, ma intreb oare de ce.Oricum,acum imi vine sa scriu despre plictisitoarea mea existenta , umbrire partial inutila a pamantului,ar fi fost mai distractiv daca as fi fost un copac ,as fi avut parte de sanzatii tari(ma taie , nu ma taie)acum ma cam taie o pisare grandioasa,dupa cum spuneam , nu ca v'ar interesa dar trebuie sa umplu spatiile astea cu ceva.Intr'o zi m'am trezit cu un chef nesanatos sa ma imbat , nu stiu cat mi'a reusit,stiu doar ca lucrurile au luat o intorsatura destul de interesanta in acea zi.Ma gandesc ce lucruri importante sau de retinut am facut in viata mea si sincer inafara ca am invatat sa folosesc wc'ul sau alte banalitati ,sunt cam zero la capitolul viata interesanta, al naibii de activa n'am ce zice.Cum as putea descrie un om obisnuit?O persoana care face cam aceleasi lucruri banale zilnic fara sa'i pese ca poate maine nu va mai fi , sau ca totul va trece pe langa , fara sa observe.Nici nu inteleg care e subiectul dominant al postarii...As putea'o numi,creatie de moment, nimic palpitant, doar niste ganduri exprimate intr'un mod partial decent.Eh da , fiecare are cate o problema,problema mea sunt ceilalti.Da sunt oamenii care sunt atat ingrijorati de fiecare imprefectiune aproape invizibila incat o fac sa iti sara in ochi, sa iti zgarie retina al naibii de rau,facandu'ti ochii sa isi doreasca dispartitia specimenului agasant pe care sunt obligati sa'l vada , nu ca mi'ar pasa dar ti se baga in fata si parca urla la tine , te implora sa ii vezi si sa te caci pe tine de ras sau de groaza.Gata am terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu