25 iunie 2009

Opriti babutele bagaciose...


Nu va suport.DA.Oare de ce exista aceste batranele bagacioase care nu au ce face decat sa barfeasca toata ziua despre cum s-a tuns fi'sa vecinei fratelui cumnatului sau.Veneam azi spre casa si salut din politetea pe care observ ca ar cam trebui sa o arunc pe geam, revenind, salut o vecina, la care ea tare marcata si trista imi spune pe un ton mai maternal decat al mamei mele, draga mea, dar de ce te-ai facut roscata, nu-ti mai strica parul, bla bla blaaaaa.STOOOP.E viata mea,parul meu,pe care pot sa-l fac si albastru si nu vad unde este problema.Adica , pana acum nu cred ca a afectat pe cineva, nu m-a calcat nicio masina ,si nu a iesit Osama bin Laden din super ascunzatoarea sa pentru a ma omori.Poate ca mie nu-mi place sa fiu ca si celelalte sunt mai "speciala" .Si da, dragilor, imi iubesc parul rosu, ce narcisista sunt...

4 comentarii:

  1. Buna!
    In primul rand imi cer scuze ca sunt offtopic:)
    Te rog arunca o privire si aici : http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/
    Poate gasesti ceva pe gustul tau.
    Multumesc.
    PS.Daca doresti sa ne adaugam reciproc in blogroll anunta-ma te rog pe email.

    RăspundețiȘtergere
  2. da draga da 8-| parul tau roscat pe care EU L-AM VOPSIT >:)
    si da stiu, voi scrie asta si in ziar si o sa dau MASS ca toate pizdele, pardon pitipoancele...


    Pace voua pamantenilor

    RăspundețiȘtergere
  3. Pizde, pizde ba. ;x
    Lasa ca noi le iubim . <333333

    RăspundețiȘtergere