20 iunie 2009

AAAAAAA !!!

" NU mai suport,pe cuvant nu mai suport, mi`e cald..nu... SI CE VREI SA FAC? CE pot sa fac? Nu mai pot...nu mai pot.Te`am rugat sa`mi speli si mie blugii aia, da?De trei ori...NU! Nu ne mai intelegem, e clar..nu vezi?!......Nu, plec. Pa.
.............................................................................
Alooo, ba sunt la fetesti!Pe autostrada, daaa..Nu stiu dar fac o baie cum ajung.Nuuu, sunt singur.. ne`am certat.
.............................................................................
Alo? Esti acasa?..Ma'ntorc azi..da...Ma primesti?Te rog mult, ma primesti?n`am facut nimic rau acolo...
...Si mai e ceva. Stii ca iarna, tu esti marea mea! :) "

VREAU sa plec! M`am saturat de jungla asta.

Trafic, nervi, claxoane, asfalt incins. Simt ca ma sufoc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu